AXELLÅNGT

Bjuder på ett litet "mobilcollage" från de senaste veckornas händelser. Idag har vi nior haft en hel friluftsdag som för guds skull denna gång inte hölls vid skolan. Har man friluftsdag ska man inte hålla till vid skolan tycker jag. Ligger i sängen helt slut eftersom vi på eftermiddagen orienterade vid Vitberget. 15 kontroller, och själva fågelvägen var bara 3 km kort, men då var det alla dessa uppförsbackar. Min andra kontroll låg högts upp i skidbacken. Haha, hade redan mjölksyra då, men jag tog mig runt, så just nu är jag både nöjd och helt slut.
 
Just det, jag har klippt mig också som ni ser. Förra veckan åkte en lång bit av, och jag är så nöjd och det är så skönt. Alla som har långt hår, vet ni hur skönt det är med kort hår? Så lättskött, blir inte lika skitigt eller trassligt. Det enda negativa är väl att det är lite svårare att sätta upp håret, när man tränar.
 
Ska plugga lite franskaglosor nu och sedan blir det nog bara att se någon film innan jag ska sova. Kommer troligtvis upp något nytt recept i helgen, för jag ska baka till mamma och pappas främmande på fredag.
Något helt nytt, gahh spännande va?

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mail kanske?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?